הגינה המושלמת – פרגולות, דק ותוספות מיוחדות

צמחייה כבר שתלתם, תאורה כבר הצבתם וריהוט הגן כבר ממש עומד להגיע. אבל אם אתם באמת מעוניינים בגינה מיוחדת אין כמו התקנה של פרגולות בשילוב עם משטח דק סינטטי להשלמת התהליך. להלן סקירה קצרה שתלמד גם אתכם כיצד ליצור את הגינה המושלמת.

פרגולות לגינה – יושבים בהנאה

בעבר קראו להם "סככות" אך כיום המונח פרגולות מככב כמעט בכל גינה אשר מכבדת את בעליה. פרגולה הופכת את החצר למעין עוד חדר גדול אשר בו ניתן להעביר שעות רבות בכל מזג אוויר תחת כיפת השמיים. פרגולה איכותית תעניק לכם מחסה מפני השמש החמה, הגשם הקר, מקום לשבת ולארח בו מתי שרק אפשר. תהליך ההקמה של הפרגולה אינו ארוך וצרכי התחזוקה נדרשים אחת למספר שנים ובקיצור, הדבר לא מעיק על הכיס. ניתן להשיג פרגולות מעץ או מחומר סינטטי (פולימר). מראה העץ בהחלט עושה את שלו אך לעומתו, החומרים הסינטטיים הופכים את הפרגולה לעמידה יותר לאורך שנים, מבלי לשנות את הצבע, להישרט או לצבור רטיבות כך שאלו אמות המידה שעליכם לחפש כאשר אתם מחפשים פרגולות איכותיות.

דק סינטטי בגינה – המשטח המושלם

כל כך מהנה לשבת בבית קפה עם מרפסת דק מרהיבה, נכון? אז מדוע שלא תהפכו את בית הקפה הזה לבית שלכם? לעומת משטח הדשא שמצריך תחזוקה מתמדת או משטח הבטון שלא מאופיין ביופי מרהיב, דק סינטטי מהווה את המשטח המושלם לגינה, הן עיצובית והן פרקטית. הדק הסינטטי, הינו דמוי עץ ולכן אינו ניזוק בקלות ועמיד לאורך שנים. המראה הוא מראה אלגנטי ממש כמו חצרות הוילות של העשירון העליון. ניתן ליצור באמצעות הדק הסינטטי את שביל הכניסה לבית, מרפסת שמש, פינת ברביקיו או משחקים לילדים ואפילו מקום להשתזף בו בבריכה הקטנה שתצרו.

פינוקים נוספים

מלבד פרגולות ודק סינטטי תוכלו להוסיף עוד כמה אלמנטים שיהפכו את הגינה שלכם למשהו ברמה אחרת. בריכה בחצר נשמעת לכם כמו מדע בדיוני? דעו לכם כי כיום ניתן להתקין בריכה שקועה בחצר במהירות ובקלות, תוך מספר ימים. הבריכה יכולה להיות בכל גודל שהוא, שקועה באדמה כמו כל בריכת שחייה ובכל צורה שהיא. שלבו מסביבה גם פינת ברביקיו עם גריל גז איכותי (כיום ניתן למצוא מגוון דגמים בעיצובים מרהיבים) ופינת משחקים ייעודית לילדים, ותזכו בגינה שמשלבת היטב בין עיצוב ופונקציונאליות.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים