טיפים לשילוב סכך במרפסת סוכה

סככות מקצועיות יכולות להגיע במגוון צורות, טכנולוגיות, צבעים וחומרים, ולהפוך כל מרפסת ומרפסת סוכה לפינת חמד אמתית, מקום ישיבה ואירוח שלא תרצו לקום ממנו. אם אתם בוחרים לשים סוכה במרפסת שלכם, ניתן לשלב סכך מכל סוג, ובכל צורה, בהתאם לצרכים שלכם.

אם אתם מחפשים סוכה קבועה, או סוכה ארעית, או סוכה שתתאים לכם לחג הסוכות, כשרה ועשויה נכון, סוגי הסכך יהיו שונים. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הסכך הנכון ביותר בשבילכם, וכיצד יש לשלבו בסוכה.

בחירת סכך ושילובו במרפסת סוכה

מי שמחפש דירה להשכרה בירושלים, בני ברק או בערים דתיות מאוד, יזכה לראות הרבה פתרונות יצירתיים שבעלי הדירה מציעים, לאחר שנים של ניסיון בהקמת סוכות במרפסות. נתחיל בסוכה הקלאסית, של חג הסוכות, בה הסכך חייב להיות מחומר צמחי, והבחירה היא לרוב בכפות תמרים. במרפסת שבבית, חשוב שבעתיים לחזק את הסכך, וזאת בכדי לוודא שהוא לא יעוף מהרוחות וייפול למטה לרחוב.

החומר הצמחי יכול להיות הרבה מאוד דברים, והבחירה המגוונת יכולה לאפשר לכם לעצב את הסוכה בהתאמה יתרה לעיצוב הבית. למשוך מחצלת יפה וייעודית יתאים לחלק מהבתים ולחלק מהעיצובים, בעוד שכיסוי גס מענפים יכול להתאים למרפסת חוץ בבתים פרטיים, ושוב בהתאם לאווירה הכללית של הבית

טיפ חשוב הוא להכיר את כיוון הרוח. לא משנה איזה סכך תבחרו, כמו שציינו, חיזוקו בכדי שלא יתעופף הוא חשוב מאוד. אך שימו לב, כיוון הרוח העיקרי גם אומר מאין יגיעו הגשמים, שכן הגשם הנישא על הרוח יכול להיכנס לסוכה, ואפילו הביתה. צד זה בסוכה ראוי לסוכך יותר, ואפילו, במקרה של סוכה לא לחג הסוכות, להוסיף יריעת ניילון או ברזנט בכדי למנוע חלחול מים פנימה. ניתן כמובן לסוכך בדרך זו את כל הסוכה, אך רבים מעדיפים לשמור על המראה הטבעי, וגם לדאוג כי הכוכבים יהיו חשופים מעט, שיוכלו לראות את השמיים מבפנים.

סכך עמיד – לנוחות מרבית

מעבר לפן העיצוב, ישנה העמידות והעוצמה של הסכך. עדיף סכך עמיד, שאינו מתכלה במהירות, בייחוד אם אתם באזור גשום בארץ. לא מדובר אך ורק בבלאי המהיר הדורש החלפה מעת לעת בקצב מהיר מהרצוי, אלא גם בנוחות השימוש ובאסתטיקה. סכך המתבלה מהר מכער את הסוכה מהר, והיא תהפך למקום לא נעים ולא אטרקטיבי לשבת בו, ולארח בו.

מעבר לכך, בלאי של הסכך עלול להוביל לפירורים שנושרים עליכם מלמעלה בעודכם יושבים בסוכה, דבר לא נעים ומיותר לגמרי. הסוכה צריכה להיות ברמה גבוהה, נוחה ומהנה לשימוש, ועם סכך מתאים. הדגש האחרון הוא כמובן כיווני השמש, שגם אותם יש לקחת בחשבון כשבוחרים את חיבור ועיצוב הסכך, בכדי לאפשר לשמש לחדור או לסוכך בכיוון הנכון, כשמגיע הקיץ והימים מתחממים.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים