כיצד לעצב את חצר הבית ?

והפעם: מראה של אתר נופש אינטימי בחצר הבית

עיצוב הבית הפך לצורך של ממש, עיצוב ואדריכלות הפנים הולכים בעקבותיו ומראים לנו שחלק מעיצוב הבית מתחיל דווקא בחיצוניות שלו. עוברים דירה? לא רוצים להשקיע בטיפוח וטיפול בצמחייה? יש פתרון ירוק, פשוט ומהנה הרבה יותר.

אחד מרעיונות העיצוב השכיחים ביותר הוא עיצוב בסגנון אתר נופש כפרי –פרובאנס בו בוחרים בדרך כלל בעלי הבתים הפרטיים. אפשרות ליצירת נישת חופשה בתוך הבית מבלי לצאת מהבית (כמעט) היא בין הסגנונות המבוקשים ביותר לעיצוב הבית כיום.

בריכת שחייה משולבת – פינוק בחורף והתרעננות בקיץ

אתם רוצים ג'קוזי, אבל בעצם את גם רוצים בריכה מרעננת לקיץ האם ישנה אפשרות לקבל את שתי האופציות המפנקות הללו בעת ובעונה אחת? כעת אתם ממש לא צריכים לבחור. בריכות משולבות אשר כוללות פינה בגדלים משולבים של מים מחוממים ואזור גדול יותר של בריכת שחייה צוננת היא שילוב מתקבל על הדעת בבריכות פרטיות, בריכות מוסדיות אשר התחילו באתרי נופש כמו צימרים ובתי מלון- כעת נכנסים אלינו הביתה ברוב פא והדר – והכל במראה של חופשה אמיתית מבלי להתרחק מהבית.

ניתן לעצב את הבריכה עם חיפוי תרמי השומר על טמפרטורה קבועה מתחת לכפות הרגליים, החיפוי תורם למניעת התחממות הרצפה שעל גדות הבריכה בימי הקיץ החמים, אמידות בפני החלקה ובידוד מפני הקור בבריחים עם מבנה קירוי זמני.

פתרונות הצללה מעוצבים – עיצוב מסוגנן במראה חם

גגונים מעוצבים הם בין הפתרונות היעילים והזולים ביותר לעיצוב השטח החיצוני בבית. בחירת גגונים מעוצבים בשונה מהתקנת פרגולות קבועות ייצור מראה קליל וקיצי ויביא למענה ארעי/קבוע בהתאם לצורכי הלקוח. תוכלו למצוא מבחר גדול של גוונים ועיצובים ואפילו מיתוג אישי בכל הקשור לגגונים זמניים לכאורה. אחת האפשרויות המועדפות על הצרכנים היום היא אפשרות ליצור מצב של קלות לביצוע שינויים באופן קל ומהיר הרבה יותר.

אפשרות הניקוי, התחזוקה והטיפול בפתרונות הצללה אלה יהיה קל ופשוט יותר וידרוש השקעה פחותה יותר גם בעת הרכישה וגם בעת התחזוקה, אשר אינה דורשת חומרים מיוחדים כמו הפרגולות הקבועות.

ריצוף כפרי כחלק מעיצוב חצר הבית – דרך הלבנים הצהובות….

אחרי שסיימנו עם שלב ההצללה ווידאנו מעל לכל צל של ספק שכולנו מספיק חכמים בשמש, וכמובן, חכמים בעיצוב הגיע הזמן לדבר גם על הדקורציה המשלימה, אשר מתבטאת כמובן בריצוף. סגנונות ריצוף שונים משתלטים היום על החצרות האחוריות ובייחוד אלה הכוללות בריכות שחייה ותורמות להדגשת המראה היוקרתי. שביל אבנים/לבנים/בריקים בדרך המובילה אל הבריכה היא בין האופציות המעניינות בותר הקיימות ונבחרות כיום בתחום אדריכלות הנופים ומבוקשות מצידם של מרבית הלקוחות הפרטיים לצורך יצירת המראה הכפרי-פרובנסיאלי, גם אם מדובר בבית פרטי השוכן בלב העיר.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים