סוגי בדים לסוככים

מה שקובע את איכות הסוכך ואת מידת האפקטיביות שלו הוא טיב הבד ואיכותו. גם אם זרועות הסוכך איתנות ועמידות, אם וכאשר החיפוי עשוי בד מטיב ירוד, הסוכך לא ימלא את ייעודו. בדים מסוגים שונים משמשי ליצירת סוככים. סוגי בדים מוצעים לכם במרקמים שונים, בטווח מחירים המאפשר רכישה לפי היכולת.

ניתן למצוא מבחר סוככים במרכז אבל גם באזורים נוספים. באמצעות טופס מקוון באתר ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה לקבלת מידע, ייעוץ והצעת מחיר. ניתן לבחור צבע וגוום מועדפים, אם כדי להתאים את הסוכך למרקם העיצובי ולהרכב הצבעים של המתחם ואם מאחר שצבע מסוים נושא חן בעיניכם.

חשיבות איכות בדים לסוככים נובעת מחשיפה רבה של הסוכך למזג אוויר קיצוני, שמש וגשם, המאיימים גורם שחיקה מתמיד על הסוכך בכלל ועל הבד ממנו הוא עשוי בפרט. על מנת להתאים את סוג הבד האיכותי ביותר לסוכך שלכם, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע.

בדים לסוככים כגון דראלון, PVC ועוד אמורים לספק חיפוי וכיסוי מיטבי. כדי לוודא את איכות הכיסוי נדרשת הבנה בתכונותיו; מכאן נובעת חשיבות הייעוץ המקצועי עם נציגי השירות של החברות השונות. רצוי ואפשר להתאים סוכך לכל אחד מפתחי הבית ולמרפסתו- קטן או גדול, אם חיפוי עילי בלבד או חיפוי מהצדדים.

לסוכך יש גם היבט דקורטיבי בלתי מבוטל ולו רק בשל היותו חשוף לעין כול. ניתן לשלב בין סוכך איכותי ובטיחותי ובין סוכך מעוצב, דקורטיבי, מעודן ומסוגנן. היצע עשיר של סוככים מאפשר בחירה חופשית של הסוכך המועדף עליכם.

בד בבד

כאשר שוקלים בחירה בין בדים לסוככים חשוב לוודא כי עם סוגי בדים פוטנציאליים לקנייה נמנים בדים עמידים לרוח, לספיגה ולספיחה של רטיבות ולחות; בדים ש'דוחים' אבק ופיח; בדים עמידים בפני שחיקה, בלאי ודהייה; בדים שמשך האחריות עליהם הוא שנים אחדות.

בדים לסוככים מהווים, בין השאר, גם פלטפורמה פרסומית זמינה וחינמית. בעל עסק המתקין סוכך זרועות בפתח העסק, עשוי להשתמש בו כשטח פרסום אפקטיבי: ניתן לטבוע בו את לוגו החברה ולהוסיף טקסט על השירותים שהוא מעניק.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים