סוככים חשמליים – פתרונות הצללה לבתים ועסקים

פתרונות הצללה לבית ולעסק הם אלמנט חשוב ואפילו חיוני במדינה חמה כשלנו. כאשר מחפשים את הפיתרון הטוב ביותר, חשוב לקחת בחשבון שיש סוגים רבים של סוככים: לצד סוככים מסוגים ישנים, ניתן למצוא מגוון דגמים חדישים של סוככים חשמליים, ביניהם סוככים אשר ניתן לעשות בהם שימוש גם בשלט רחוק מתוחכם ואלגנטי. סוכך חשמלי מסוג זה הינו, ללא ספק, קל יותר לתפעול, והרבה יותר נוח מסוכך בעל מנואלה ידנית.

כאשר בוחרים בסוכך, חשוב להקדיש תשומת לב ראויה לבחירה בחברה המתקינה, ולוודא שהיא מציעה אפשרות בחירה בין כמה סוגים של פתרונות הצללה – בדקו את צללית סוככים בע"מ. בנוסף לכך, אסור לשכוח שמדובר באביזר בעל משמעות מבחינה עיצובית, שמקרין על כל סביבתו.

סוכך מבית טוב

קיימות לא מעט חברות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות הצללה. חלק מאותן החברות ידועות בזכות המוניטין שלהן, וגם בזכות לקוחותיהם המרוצים. לכן, לפני התקנה של סוככים חשמליים, או כל סוכך אחר, מומלץ לערוך סקר קצר ולהחליט מאיזו חברה תרכשו את הסוכך. בחברה מנוסה ומקצועית תוכלו גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, אשר בזכות ניסיון רב שנים, יוכלו להתאים את המענה הנכון ביותר לכל מקום הזקוק להצללה, הן מבחינת סוג הסוכך, גודלו ועיצובו. דבר נוסף שמטה את הכף לזכות פניה לחברה איכותית, טמון באמינות שלה. ידוע שיש טווח רחב של סוככים – מחירים שונים של דגמים רבים, עשויים לגרום גם ללקוח הנבון "ללכת לאיבוד". לכן, בתכנון התקציב לרכישה ולהתקנה, יש חשיבות רבה להתייעצות מקדימה זו.

פיתרונות מקיר לקיר

בתוך המגוון הרחב של צלונים, ניתן למצוא סוגים שונים של פתרונות הצללה, החל מסוככים מסוג מרקיזה, דרך דגמים של סוככי זרועות במגוון עיצובים, סוככים למרפסות, וכיוצא באלה, ומביניהם למצוא את הפתרון המתאים לכם. בין אם מדובר בהצללה של שטח קטן יחסית, ובין אם מדובר בצורך להגן על שטח רחב במיוחד מפני השמש הקופחת, תמיד ניתן למצוא את המענה המתאים במיוחד. אין זה משנה אם מדובר בעסק, משרד, בית פרטי, מרפסת, חלון או חניה חשופה לשמש – לכל מקום יש את הסוכך שיתאים לו במיוחד.

לא לשכוח את העיצוב

בתהליך הרכישה של סוככים לבית העסק, כדאי לתת את הדעת על נושא העיצוב, תוך מחשבה על היותו של הסוכך אלמנט עיצובי בחלל החיצוני. כיום, אפשרויות הבחירה, בין סוגים שונים של פתרונות הצללה ביתיים ועסקיים, כוללים מגוון רחב ביותר כמו סוככים חשמליים לצד סוככים ידניים, סוככים גדולים לצד קטנים ועוד. ניתן, אמנם, להסתפק בסוככים בעלי עיצוב פשוט, אבל דווקא העובדה שמדובר באלמנט בולט לעין שמוצב לעיתים בכניסה לבית העסק, בהחלט כדאי להקדיש מחשבה נוספת בכל הקשור לעיצוב.

כאמור, כאשר מדובר בהצללה גם לבתים וגם לעסקים, האפשרויות העיצוביות יכולות לכלול צבעים מגוונים, ודגמים שונים. בית עסק יכול לבחור הוספה של לוגו או כיתוב שמיועד לפנות ללקוחות הפוטנציאליים. גם כאשר מדובר בהצללה ביתית במיקום מרכזי, כגון בכניסה לבית או מעל מרפסת גדולה, עדיף לבחור בעיצוב שישתלב נכונה במקום המיועד, ולעיתים אפילו ישדרג את המראה שלו בכמה דרגות למעלה.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים