סוככי זרועות – פיתרון רצוי להצללה

בשנים האחרונות הפכו סוככי זרועות להיות הסוככים המקובלים ביותר לשימוש בארץ. סוככים בהם משתמשים להצללה בקיץ, ואורזים אותם בקסטה מיוחדת, כאשר הם ללא שימוש בקיץ.

התקנת סוככי זרועות

סוככים קלים להצבה יותר מאשר בניית סככות. אפשר לתלות אותם גם על הקיר, והם נפרשים ומתקפלים על פי הצורך. התקנתם אינה מסובכת, והיא אינה דורשת תשתיות מיוחדות. מדובר בסוככי זרועות אשר לכל אחד מהם זוג של זרועות מתכת אשר מתקפלות זו לכיוון זו, הזרועות עשויות בדרך כלל מאלומיניום אל חלד, אשר הוא מגיע בצבעים רבים. בין הזרועות מצוי הבד, הנותן את ההצללה כאשר פותחים ומותחים את הזרועות.

סוככי זרועות – פתיחת הזרועות

פתיחת סוככי זרועות יכולה להיעשות בדרכים שונות, יש סוככים אשר מגיעים עם ידית סיבוב – מנואלה, בעזרתה פותחים או סוגרים את הסוכך, הפעולה פשוטה, ואינה דורשת כוח רב או מאמץ בביצוע. דרך אחרת היא חבל אשר שחרורו פותח את הסוכך, ומשיכתו מקפלת אותו בחזרה. הדרך הנוחה והיקרה יותר (אך לא יקרה מאוד), היא באמצעות מנוע חשמלי קטן, המופעל בעזרת כפתור או שלט רחוק. יש אפשרות להוסיף למנוע שעון חשמלי או חיישן, בכדי שהוא יפעל על פי כיוונון מראש או באמצעות חיישנים אשר יסגרו את הסוכך באופן אוטומטית כאשר נושבות רוחות חזקות, וכך להגן עליו בכדי שהוא לא יישבר.

סוככי זרועות – הבדים

סוככים טובים כמו אלה של פלדוריט, עשויים מבדים אשר עברו תהליכי אשפרה בכדי שלא יתבלו מהר, הם הרי חשופים לשמש ולגשם, ויכולים לדהות מצד אחד, או לקבל עובש מצד שני. הבדים עמידים בפני דהיית הצבע, הם דוחי מים ומתייבשים במהירות. מדובר בבדים כמו דראלון, בדי כותנה עבים במיוחד, ושמשונית.

יתרונות הסוככים

סוככי הזרועות נוחים מאוד בשימוש, נותנים פתרון ומענה להצללת חלונות, דלתות מרפסות ועוד, הם מגנים על הבית מפני קרינה ישירה של השמש, כך נשמרים רהיטים ושטיחים מבלייה מהירה, הבית נעים יותר, ואפשר להמעיט בהפעלת מזגנים, כדי למנוע בלאי של ציוד למזגנים. בנוסף, נמנע סנוור של מסך הטלוויזיה או צג המחשב ואפשר להשתמש במכשירים אלה באור היום.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים