סוככי זרועות – פתרון מעולה

סוככי זרועות מהווים פתרון הצללה מצוין. אפקטיבי ודקורטיבי. סוכך זרועות קבוע או נייד עם כיסוי בד איכותי נותן מענה מיטבי למרפסות קדמיות ואחוריות, לכניסות לבית ( מרקיזה) ולחיפוי והצללה של מתחמים שונים- פרטיים וציבוריים.

סוככים מהווים גם אמצעי שיווקי כאשר הם משמשים לפרסום העסק. בעלי מסעדות ובתי קפה מנצלים אותם גם כדי להגדיל את מתחם העסק, באופן המאפשר ישיבה מתחת לסוכך המצליל בימי שמש או גשם.

כאשר אתם מתכננים לרכוש סוכך זרועות חשוב להקפיד על רכישת סוככים איכותיים. נציגי השירות של חברת הסוככים הנבחרת יוכלו ליידע אתכם ולהמליץ לכם על אודות סוגי סוככים שונים ולהתאים עבורם את הסוכך שייתן לכם מענה טוב ויעיל ביותר.

כאשר מתקינים סוככי זרועות חשוב לברר ולוודא כי הזרועות יהיו חזקות, איכותיות ובטיחותיות; שניתן יהי ה לשנות את זוויתם- אם באופן חשמלי ואם באופן ידני – כך שהוא ייתן מענה למצבים שונים ומשתנים של קרני השמש.

בחירת בד הסוכך חשובה ולא אחת קריטית לתפקודו. חשוב לבחור בד חסין אש או לכל הפחות מצופה בחומר מעכב בעירה, חומר שאינו סופק אבק ולכלוך ולתחזק אותו היטב, לרבות ניקיון יסודי שלו פעם בשנה לכל הפחות.

ייעוד הסוככים

סוככים ממלאים את ייעודם במידה שהם עמידים בפני נזקי מזג האוויר. אם וכאשר אתם בוחרים סוככי זרועות לעסק שמשרת את לקוחותיו רק בתוך המתחם המבונה שלו, הציפייה שלכם ודאי שונה מאשר ציפיותיו של בעל בית קפה, אשר סוכך הזרועות שלו מעניק הצללה טובה ללקוחות היושבים מחוץ לבית הקפה אבל נהנים משירותיו. לסוכך הראשון יש בעיקר תפקיד דקורטיבי בעוד לסוכך השני יש פונקציה שימושית חשובה ביותר.

חשוב לציין, כי ניתן להטביע את לוגו העסק על בד הסוכך באמצעות הדפסת לייזר המהווה ערובה לעמידות ההטבעה לאורך שנים. כאשר הסוכך עשוי שמשונית ניתן להדביק עליו מדבקה איכותית, שאף היא נשמרת לאורך שנים.

חשוב לדעת כי יש אפשרות להזמין סוכך שניתן לקפל אותו ולאחסנו בתוך תיבה הננעלת באופן הרמטי ומונעת חשיפה שלו לרוחות, לשמש ולגשם. סוכך זה (קסטה) בנוי כיחידה אחת. האפשרות להשתמש בו ולגנוז אותו לאחר השימוש מהווה ערובה לשמירה על ניקיונו ועל איכותו.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים