פרגולות – ליהנות יותר מהחוץ

פרגולות הן דרך מצוינת "להרחיב" את הבית. בניית פרגולות במרפסות או בחצרות של בתים פרטיים, בגני ילדים, בבתי ספר, בחופי ים, בפארקים ובגנים ציבוריים מאפשרת לשהות מחוץ לכותלי הבית, גם בימים של שמש קופחת וליהנות מרוחות נעימות ובריזות מצננות. אפשר למצוא פרגולות במרכז, ובכל חלקי הארץ במגוון של חומרים, גדלים ועיצובים.

פרגולה היא מתקן צל להגנה מפני השמש אשר כולל עמודים ומעליהם כיסוי העשוי מסורגים או לוחות מקבילים, הצדדים פתוחים ומאפשרים את זרימת האוויר.

סוגים שונים של פרגולות במרכז

בכדי לכסות משטח פתוח ולשבת בצילו במשך הקיץ אפשר להשתמש בפתרונות שונים כמוסככות או פרגולות. הצבת סוכך מתקפל היא פעולה פשוטה יותר אשר איננה דורשת בקשת אישורים מרשויות הבנייה האיזוריות או המקומיות. לעומתו, פרגולה היא סוכך קבוע אשר מוצב במקום, אינו זז ואינו מתקפל, ולכן, הצבתו מחייבת קבלת אישור מטעם הרשות. בנוסף, הוא דורש תכנון מדויק ומפורט של אנשי מקצוע בתחום, וגם הצבתו צריכה להיעשות על ידם.

בעבר נהוג היה לבנות פרגולות במרכז ובמקומות נוספים מעץ בלבד. הפרגולות עשויות מסוגים שונים של עץ. אשר חייב לעבור עיבוד מיוחד, כי הרי הפרגולה ניצבת בחוץ וחשופה לפגעי מזג האוויר: גשם מצד אחד, ושמש מהצד השני. פרגולת עץ איכותית, בה העץ עובר תהליכי הכנה מתאימים, כמו שלפלדוריט, תחזיק מעמד שנים רבות.

יש היום אנשים רבים אשר בוחרים להציב פרגולות ממתכת, בעיקר אלומיניום, בגלל יתרונותיה. אלומיניום היא מתכת קלה אשר העיבוד שלה נוח, והיא זולה יותר מעץ. כמו כן היא אינה דורשת כל תחזוקה במשך שנים רבות. יש היום בשוק פרגולות העשויות מפרופילים של אלומיניום במגוון צבעים ועיצובים.

עיצוב פרגולות במרכז

בפרגולות אין שימוש בבדים לכיסוי, ויחד עם זאת הן יכולות להיות מרשימות ויפות ביותר, אליהן אפשר להוסיף ריהוט גן להשלמת העיצוב, ולהפוך את המרפסת או החצר לסלון קיץ לאירוח מושלם. אנשים רבים נוטים לשתול בקרבת רגלי הפרגולה צמחים מטפסים, אשר במשך השנים משתרגים בתוכה ומעשירים אותה, כך שהיא נראית כמו סוכה ים תיכונית יפיפייה.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים