קירוי סוככים לוילות

אם יש לכם וילה, סביר להניח שגם יש לכם לא מעט שטח חצר ושאתם משקיעים לא מעט מאמץ וכסף כדי להחזיק חצר נעימה ואסתטית. אחד הנושאים שדורש מענה בכל חצר בכל וילה הוא הנושא של קירוי והצללה מפני השמש, והפתרון לכך יכול בעצמו להוות מרכיב מפתח בעיצוב החצר. יחד עם זאת, קירוי סוככים לוילות הוא לחלוטין לא רק עניין של עיצוב, וישנם מספר דברים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים בפתרון המתאים לכם.

 

קירוי סוככים – מה זה אומר?

לשמחתנו, ארץ ישראל שופעת בשמש רוב ימות השנה. לצערנו, השמש הזאת יכולה להיות חזקה מאוד, עד כדי מניעה מישיבה בפינות האהובות ביותר בביתנו – מרפסות שמש, חצר, גינה וכדומה. על מנת לאפשר לנו ליהנות ממזג האוויר הנעים בתקופת האביב, הקיץ והסתיו, ובמקביל גם ליהנות מהצללה מפני השמש, עלינו לתכנן היטב את האופן בו אנו פורשים סוככים ופתרונות הצללה אחרים בחצר או בגינה שלנו, חברות בניה רבות מציעות התקנות קירוי במסגרת פרויקטים של בניית וילות ובתים פרטיים, קבוצת עידן קבלן מפתח הנה קבלן מפתח המתמחה בבניית וילות יוקרה באיכות גימור מעולה.

קירוי סוככים לוילות הוא למעשה מכלול של פתרונות הצללה המיועדים לספק צל בכל פינות הישיבה בסביבה החיצונית של הווילה. סוככים אלה יכולים להיות קבועים או ניידים, הם יכולים להיות קשיחים או גמישים והם יכולים להיות מודולריים, חשמליים ואפילו אוטומטיים. כיום קיימים שלל פתרונות הצללה לבית ולחצר, וצריך רק לבחור אבל לבחור נכון.

 

בחירת קירוי סוככים לוילות

הדבר החשוב ביותר בבחירת הסוככים שיספקו לכם צל בווילה הוא לתכנן נכון את הפתרון שתיישמו. בבחירת הפתרון המתאים יש לקחת בחשבון שני דברים: השמש אינה עומדת במקומה, ולאורך היום היא נעה בשמים מכיוון מזרח למערב. המשמעות היא שהסוכך צריך להיות גדול ורחב מספיק, כך שיספק צל על האזור הנדרש בכל שעות היום, לא משנה מאיזו זווית קורנת השמש. העניין השני הוא שהסוככים שלכם נשארים חשופים לפגעי מזג האוויר גם בחורף כאשר ישנן רוחות חזקות וגשמים, ולכן עליכם לבחור את הסוככים שיחזיקו מעמד ולא יפגעו כלל גם במהלך תקופת החורף, או לחילופין סוככים שניתן לקפל ולאחסן בקלות ובמהירות כאשר אין בהם צורך.

 

מהם הפתרונות הקיימים?

קירוי סוככים לוילות הוא תחום רחב מאוד, הכולל בתוכו מגוון פתרונות הנבדלים זה מזה בחוזק המבני, בעיצוב, בעמידות וכמובן במחיר. הסוככים המובחרים ביותר הם למעשה סוככים קשיחים המופעלים באמצעות מנוע חשמלי, באופן שמאפשר לכוון אותם בהתאם לזווית השמש ואף לקפל אותם באופן מוחלט בתקופת החורף, הכל בלחיצת כפתור. הפתרונות האטרקטיביים פחות כוללים שמשיות ופתרונות בד שבדרך כלל אינם עמידים ברוחות החזקות של החורף ועלולים לסבול משחיקה מהירה. יחד עם זאת, פתרונות בד אלה מציעים מגוון רחב יותר של אפשרויות עיצוב, ולכן חשוב וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום הקירוי, ויכולים לספק לכם מענה לכל שאלה שיש לכם בנושא.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים