בד דלרון – יש לו יתרונות רבים

בד דלרון הוא אחד הבדים הרווחים בשימושים שונים בבית. הוא מוכר גם כבד איכותי לחיפוי פרגולות וסוככים. בד עשוי דרלון בבית ומחוץ לו נוסך אווירה של חמימות ורכות. הוא ניחן בחוזק ובעמידות, אינו סופח לכלוך, עמיד בפני רטיבות ולחות ובכך מונע היווצרות מושבות עובש פטרייתיים בחלקים שונים בו.

היות שהוא חסין מפגיעת קרני UV דרלון שומר לאורך שנים על מרקמו האחיד, אינו דוהה ואינו מתרפט. דלרון מצטיין ב"חיי מדף" ארוכים, גם כשהוא מתוח מכל פרגולות וסוככים מחוץ לבית, שפ מבחן ההישרדות שלו תובעני במיוחד.

חשוב לברר לפני התקנת פרגולה או סוכך האם היצרן מסוגל לספק אותם עם הבד המבוקש. מאחר שלחיפוי של סככה ופרגולה יש אפקט דקורטיבי, הלקוחות יכולים לבחור את צבעי הבד ולהתאימם לסביבה העיצובית הכללית של הבית, לצבעים השולטים בו כדי ליצור התאמה והלימה או, לפי טעמם, ניגוד.

בד דלרון הוא בד אקרילי איכותי במיוחד. לא בכדי הוא מהווה תנאי הכרחי עבור אנשים הרוצים להתקין סוככים ופרגולות בחצר ביתם להזמנת המוצר מחברה. גם לאחר שנים לא ניכרים בבד סימני מתיחה והתבלות וכל אותות וסימנים אחרים של עייפות חומר.

בד דלרון – במגוון טקסטורות וגוונים

הערך המוסף של הבד האיכותי הוא באפשרות לנצל אותו , בין השאר, כפלטפורמה פרסומית ושיווקית אפקטיבית. ניתן לטבוע בו את הלוגו של העסק ופרטים שונים על אודותיו, לרבות דרכי ההתקשרות האפשרוית, כך שגם כאשר העסק סגור לקוחות פוטנציאליים יכולים לרשום את הפרטים וליצור קשר בהקדם.

על פי רוב מסופק הבד כאשר הוא מצופה טפלון המונע היווצרות עובש וחדירת מים, ובכך מונע שחיקה ובלאי. תכונותיו אלה של בד דלרון הופכים אותו לבד מבוקש ומועדף לאנשים שרוצים ליצור מתחמים מוצללים- קבועים או זמניים, לסככות המתנה, לאוהלים, לכיסאות נוח בים ובמתחמי קמפינגים שונים, לנדנדות ולמוצרים שונים בגינות נוי.

בשורה התחתונה – עבור רבים מהווה בד דלרון עדיפות ובחירה ראשונה ליצירת סוכך שימושי ודקורטיבי בבית או בעסק. לפרטים נוספים על אודות טיב הבד ואיכותו אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות הטופס המקוון שבאתר.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים