כיצד פועל סוכך זרועות?

אם אתם מחפשים אחר סוכך זרועות ידני, חשמלי או פתרונות הצללה אחרים, השורות הבאות עבורכם. במיוחד אם יש לכם גג ללא שימוש, שתאמינו או לא – יכול לייצר לכם כסף. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי אנרגיה סולארית, הכנסה פאסיבית, סוככי זרועות וכל מה שבין לבין. 

בין אם אתם מחפשים אחר פתרונות הצללה מסוגים כאלו או אחרים, ודאי נתקלתם גם בסוגי הצללות כמו סוככי זרועות. סוכך זרועות מהווה את אחד מפתרונות ההצללה האידיאליים למדינה עם שמש כה קופחת כמו ישראל. בואו נבין כיצד עובד סוכך זרועות וכמו כן, גם נדבר על אנרגיה סולארית וניצול נכון שלה. אפילו למטרת הכנסה פאסיבית, כן, מה ששמעתם, לייצר הכנסה מהשמש. 

כיצד עובד סוכך זרועות? 

רגע לפני שמדברים על ייצור הכנסה פאסיבית מאנרגיה סולארית, בואו נדבר על סוככי זרועות. השמש מצריכה מאיתנו התגוננות מסוימת, במיוחד אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה ומרגישים את קרניה במשך כל היום. ואם אתם גרים בצד הדרומי, אז אדרבה. 

סוככי זרועות מהווים פתרון הצללה אידיאלי, שבדרך כלל מיוצר בעזרת בד אקרילי איכותי, שיכול לעמוד בתלאות מזג האוויר. כמו כן, ניתן להתקין סוכך זרועות ידני, חשמלי וגם סוכך זרועות טלסקופיות. יש לציין, זרועות טלסקופיות מכילות בתוכן גז, מה שמפעיל את הבוכנה של הזרוע לשם פתיחתה וסגירתה. בפועל, זה אומר שהתחזוקה והתיקונים של סוכך זרועות טלסקופיות עשוי להיות לא זול. 

החשמל שסוככי זרועות צורכים 

אם מדברים על התקנת סוכך זרועות, אוטומטית מדברים על צריכת חשמל. באותה הנשימה חשוב להזכיר גם, שהסוככים החשמליים לא צורכים אנרגיית חשמל רבה. אבל גם את מעט האנרגיה הזו אפשר לחסוך. כיצד? התקנת לוחות סולאריים. 

בעידן הנוכחי, כשישראל התחייבה ל-OECD לייצר אנרגיה ירוקה בישראל על פי סטנדרטים שנקבעו, כיום אנשים אפילו מייצרים הכנסה פאסיבית מהלוחות האלו. אם יש לכם גג פנוי שאינו בשימוש, אתם יכולים להתקין עליו את הלוחות ולתפעל את הבית שלכם בעזרת אנרגיה ירוקה. אם כך, בעצם תהנו מ-2 ציפורים במכה אחת. מצד אחד, תהנו מאנרגיה ירוקה שאינה תלויה בחברת חשמל. מצד שני, תוכלו לייצר הכנסה פאסיבית במשך שנים רבות קדימה. 

סוככי זרועות חשמליים והדרישה לחשמל 

אמנם סוככי זרועות חשמליים לא צורכים המון אנרגיית חשמל, אבל הם בסופו של דבר מצטרפים לכלל המכשירים החשמליים בבית. והדרישה לחשמל עבור כלל הבית היא לא נמוכה. אם אתם מעוניינים בהתקנת לוחות סולאריים למטרת חיסכון באנרגיה, כדאי להכיר את מגוון החברות הפרטיות שעוסקות בתחום זה. 

כדאי לציין, התקנת לוחות סולאריים מחייבת עמידה באי-אלו דרישות שונות ותקנים אשר נקבעו על ידי המדינה ועל ידי ה-OECD. אם ברצונכם לבדוק את האפשרות של התקנת הלוחות, תוכלו ליצור קשר עם חברה פרטית שעוסקת בהתקנת אלו. יהיה כדאי לקבל הצעת עבודה ממספר חברות שונות. יש יותר מחברה אחת בשוק שעוסקת בהתקנת הלוחות הסולאריים, ככה שתמיד יהיה כדאי לערוך השוואה מסוימת בין החברות שמספקות את השירות. בפועל, אתם אמורים להתחלק עם החברה ברווחים שהלוחות הסולאריים מייצרים. אז יהיה חשוב לבחור בחברה מהימנה ובעלת מוניטין מקצועי.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים