כל מה שצריך לדעת על שיפוץ סוככים

בשל מזג האוויר הקיצי בישראל, סוככים נחשבים לפתרונות הצללה איכותיים למדי. הם נועדו להגנה מפני השמש בקיץ ואילו בעונת החורף הם נועדו להגנה מפני מזג האוויר. כמו כן, הם מעניקים תחושה של אינטימיות בעת שהייה במבנה.

את הסוככים ניתן לראות לא רק בבתים פרטיים אלא גם במסעדות ובבתי קפה רבים. לעתים ישנם מצבים בהם יש צורך בשיפוץ על מנת ליהנות מהפעולה של הסוככים. מטרתה של פעולת השיפוץ היא לאפשר לכם ליהנות מהגנה מפני השמש או מפני הגשם.

מה גורם לשיפוץ

אם הזכרנו את תנאי מזג האוויר בישראל, הרי  לעתים תנאי מזג האוויר בישראל גורמים להתבלות של הסוככים, מה שמעלה את הצורך בשיפוץ. ככל שעובר הזמן, הבד עשוי להתנתק מה שיכול לגרום לסוככים ליפול וגם להתפרק.

אם הזכרנו את תנאי מזג האוויר, הרי השמש הזורחת בכל ימות השנה יכולה לגרום לדהייה של הבד. כמו כן, ישנם מצבים בהם המנוע החשמלי האחראי על ההפעלה של הסוככים יכול להתקלקל. על מנת לשפץ את הסוככים חשוב להיעזר בשירותיהם של בעלי מקצוע. כיצד אותם בעלי מקצוע יסייעו? הם יאבחנו את הבעיה ולפי הבעיה יבצעו את התיקון. אבחון הבעיה תסייע בפעולת השיפוץ. על מנת שהפעולה תתבצע על הצד הטוב ביותר חשוב מאד לבחור חברה בעלת ניסיון רב.

 

הצורך בשדרוג

 ישנם מקרים בהם פעולת השיפוץ לא מתבצעת אך ורק כתוצאה מפגעי מזג האוויר הרי גם מהצורך בשדרוג. בין אם מדובר בבית קפה או בבית הפרטי, אין ספק כי שיפוץ הסוככים יתרום למראה יפה יותר. מה ניתן לעשות? במקרה הזה ניתן להוסיף מנוע חשמלי על מנת ליהנות מפלאי הטכנולוגיה. הוספה של מנוע חשמלי תשדרג את ההפעלה ותגרום להנאה רבה.

 

 זקוקים לשיפוץ? מה מה חשוב לדעת בעת הזמנת בעל מקצוע

  • יושר: כיום ישנן חברות רבות אשר מספקות שירותי תיקונים של סוככים ולכן חשוב מאד לבחור בחברה אשר צוות העובדים בה נוהג בכם ביושר ומסביר לכם מה כוללת פעולת השיפוץ על מנת שתראו את התמונה הכוללת.
  • קטלוג: כאשר מדובר על פעולת שיפוץ אין כמו מראה עיניים. מכאן, חשוב מאד לבקש לראות קטלוג של סוגי סוככים שונים ולראות גם סוככים בבתים או במסעדות.
  • זמינות: בבואכם להתחיל הליך שיפוץ אתם מעוניינים וודאי כי החברה תהיה זמינה עבורכם. חברה אחראית תדאג שיהיה איש מקצוע אשר יגיע בדיוק בזמן .
  • הצעת מחיר: בעת שיחת הטלפון עם החברה חשוב מאד לברר הצעת מחיר- מה סכום הכסף אותו הם גובים עבור פעולת השיפוץ.

 

כיצד תבחרו את החברה המתאימה

  • מחקר מקיף: זקוקים לשיפוץ? כיום ישנן לא מעט חברות אבל חשוב מאד לא לבחור בחברה הראשונה אותה אתם מוצאים באינטרנט אלא לבצע מחקר מקיף אשר יסייע לכם לבחור את החברה הטובה ביותר. במסגרת אותו מחקר חשוב מאד לבדוק כמה שיותר חברות באמצעות כניסה לאתרי האינטרנט שלהן. אתרי האינטרנט מהווים כרטיס ביקור ולכן חשוב מאד לוודא כי אתר האינטרנט של החברות מעודכן וניתן למצוא שם פרטים אודות החברה

 

  • המלצות: דרך נוספת לבחור חברה הינה באמצעות המלצות של אנשים אשר בחרו להזמין את החברה. באמצעות ההמלצות תוכלו לגבש דעה האם מדובר בחברה המתאימה עבורכם
  • מיקום: כמו כן למיקום יש השפעה חשובה מאד על הבחירה שלכם. חשוב מאד לבחור חברה הקרובה לאזור המגורים שלכם על מנת שהשיפוץ יתבצע בצורה מהירה.

 

 

 

 

 

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים