מגנים על הסוככים מלשלשת יונים

התחדשתם בסוכך חדש למרפסת ששומר על הגינה או המרפסת שלכם מפני השמש? קודם כל תתחדשו, עכשיו צריך להגן על הסוכך עצמו. ממה אתם שואלים? תאמינו או לא מהיונים.
יונת הבית נפוצה ביותר בישראל; מדובר במפגע על העברת מחלות ונשיאת לכלוך. מסיבה זו, שירותי הרחקת יונים באזורים שונים בארץ (בדגש רב על אזורים עירוניים), הופכים להיות מבוקשים יותר ויותר.

היונים אוהבות לשבת על הסוככים ועל פרגולות בחצר, נהנות מהשמש החמימה והופכות את הגינה שלם ואת הסוכך שלכם לסוג של שירותים ציבוריים : אחד מהנזקים הבולטים הנגרמים על-ידי יונים, הוא, כמובן, הלשלשת – הפוגעת במישרין במכוניות, בצורת קילוף צבע וזירוז תהליך החלדה. יצוין כי אותן יונים גם מעבירות מחלות זיהומיות, העשויות לפגוע בבריאותנו שלנו ושל אהובינו.

המעשה החכם ביותר שניתן לעשות במקרים אלו, היא לפנות לחברה מקצועית בתחום הרחקת יונים, שתעשה שימוש בכלים ייעודיים ומתוחכמים, כדוגמת – רשתות יונים מיוחדות למניעת כניסה, חבלים בעלי דוקרנים וטכניקות נוספות.

"לשכנע" את היונים לעבור למקום אחר

אנשי מקצוע בתחום הרחקת יונים ידעו באילו כלים עליהם להשתמש על מנת להרחיק את היונים מהסוכך או מהמרפסת שהרי כל מקרה דורש שימוש בכלים אחרים. בשונה ממסתורי כביסה שבו אנחנו יכולים לשים רשתות  או להציב דוקרנים למניעת קינון היונים שם, והבעיה תיפתר. החוכמה כאן, היא למצוא את החברה שתדע להרחיק את היונים גם ממקומות פתוחים ולא רק ממסתורי כביסה.

ישנה חשיבות בבחירת חברה המתמחה רק בתחום הרחקת יונים, ולא בתחומים רבים, וכך נגביר את הסיכויים שהטיפול יהיה ממוקד ונכון יותר, לטובת תוצאות מעולות לכל הדעות. גגות רעפים, למשל, מהווים משטח קינון מועדף עבור היונים, אך גם שם ניתן להיפטר מהן, זאת תוך הצבת דוקרנים איכותיים באזור, שיימנעו מהיונים לדרוך על הרעפים; הדבר לא יותיר להן כל ברירה, אלא לעבור לקנן על גג אחר.

רשתות רבות מיועדות אמנם עבור הרחקת יונים, אך יש לדעת באיזו רשת לבחור, שהרי רשתות שונות, עשויות חומרים שונות, באיכויות שונות.

הדימוי הרשמי של היונה הוא חיובי למדי – עבורנו הן מסמלות שלום, אך האמת לאמיתה היא, שהן עשויות להביא להשלכות שליליות הרבה יותר על חיינו, מאשר שלום. ברגע שגיליתם מושבות יונים, פעלו במהירות כדי להעלימן משם. התקשרו לחברה אמינה המבצעת הרחקת יונים, וזו תמגר את הבעיה עד מהרה.

haogenplast2

מומלץ שלא תחפשו פתרונות קלים, מהירים וזולים לפתרון הבעיה וכי תבצעו את ההחלטה הנבונה לפנות לחברה בעלת מוניטין, המתמחה בהרחקת יונים לתמיד. כל דחייה נוספת של הבעיה עשויה להעצים אותה. יונים אלו יכולות לקנן במקומות רבים, גם כאלו שעליהם אולי לא חשבתם לפני.

עדיף שלא תאלתרו דרכים בעצמכם, כמו שימוש ברעל; זאת מלבד העובדה שמדובר בפעולה שאינה חוקית ובנוסף לכך – גם מרושעת. תנו לחברה מוסמכת ובעלת צוות מקצועי ומנוסה, לבצע את כל העבודה בשבילכם, תוך שימוש בטכניקות אנושיות ומקצועיות. חבל על הזמן והמאמצים שאתם עשויים להשקיע לשווא.

שיטת רשתות מתכת ודוקרנים – תפקידה לגרום להרחקת יונים מיידית, ולהביאן להשתכן במקומות אחרים, מה שיפחית משמעותית את אי הנעימות והסכנות הטמונות בסמיכותן לבית. כתחליף לדוקרנים, ניתן להתקין על הסוכך פסי מתכת דקים, אשר מחוברים למתח חשמל נמוך. כשהיונה מקבלת זרם חשמלי, היא מתרחקת מיד – מה שהופך את השיטה ליעילה במיוחדת ול"ידידותית" יחסית לשיטות הרחקת יונים אחרות.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים