סוגי סככות נפוצים במיוחד בארץ ישראל

סוככים הינם מוצרים שימושיים ונפוצים המשמשים בבתים פרטיים ובעסקים כאחד, ומספקים הצללה בימי הקיץ או חיץ בפני רוחות וגשמים בחורף. חשוב לדעת כי בשוק המקומי מוצעים סוגים רבים של סוככים הנבדלים זה מזה באופן הפעלתם, גודלם, מורכבותם, צורתם ועלותם. לכן, מומלץ לרכוש סוכך איכותי של חברה ידועה המסופק עם אחריות, וכמובן מתאים למטרה שלשמה הוא מיועד. סוככים שכאלו ניתן להשיג מחברות מוכרות בעלות ניסיון ומוניטין בתחום, כדוגמת חברת פלדוריט שתספק לכם מוצרים איכותיים לצד ייעוץ אדיב ומקצועי.

סוככי זרועות

סוככי זרועות הינם סוככים המתקפלים במספר זוויות, מגיעים במגוון גדלים, מתאימים לשטחים גדולים ואינם דורשים תשתיות מיוחדות ומסובכות לצורך התקנתם. הסוכך העשוי פלדת אל חלד ניתן לפתיחה ולקיפול על ידי מנגנון ידני בעל ידית מסתובבת, או באמצעות מנוע חשמלי המופעל על ידי מתג על קיר הבית או בעזרת שלט רחוק. יש לציין שסוככים אלו אינם עמידים בפני רוחות עזות ובמצבים אלו עדיף לקפלם, אך ניתן גם לרכוש סוכך זרועות בעל חיישנים היודע לסגור את הסוכך על פי צרכיו, בין אם בשעות החשיכה או כשיש רוחות חזקות. לבסוף, הסוככים מחופים בבדי דרלון איכותיים ואופנתיים המסופקים בשלל גוונים ודגמים.

מערכות הצללה בבתי עסק

סוככי מרקיזה

מרקיזה הינם סוככים מתקפלים בצורת חצי כיפה המתאימים בעיקר לחיפוי אזורים קטנים כמו מרפסות קטנות, חלונות, דלתות וויטרינות, ומספקים הגנה מחום השמש, מרוחות ומגשמים, בעוד צורתם מעניקה פרטיות רבה. יש לציין כי סוכך זה נדרש לקיבוע צד אחד אל קיר ולאטימת המרווח שבין הקיר לסוכך. בדומה לסוכך זרועות ולסוככים מתקפלים אחרים, ניתן להפעיל את המרקיזה באופן ידני או חשמלי באמצעות חבל גלילה או מנוע חשמלי. הסוכך עצמו בנוי ממערכת זרועות עשויות אלומיניום אל חלד חזק ועמיד, וכמות הזרועות גדלה ככול שהמרקיזה עצמה גדולה יותר. לבסוף, את המרקיזה ניתן לחפות בכיסויי בד שונים בשלל צבעים.

סוככים קבועים

סוככים קבועים הידועים בעמידותם ובחוזקם הינם מהמוצרים הותיקים בשוק, ושמם ניתן להם מפני שלאחר הקמתם הם אינם ניתנים לשינוי, קיפול או הזזה. הסוככים בנויים משלד מתכת של ברזל מגולוון אשר גודלו ועוביו משתנים בהתאם לגודל הסוכך, וניתן לצבעו בשלל גוונים לפי בחירת הלקוח. יש לציין כי מדובר בסוככים המתאימים למגוון גדול של יעדים ושימושים, החל בכיסוי אזורים גדולים כמו מסעדות, בתי קפה, חצרות ומרפסות גדולות, ועד לכיסוי קבוע של אזורים קטנים כמו מעל חלונות ודלתות.

סוגים נוספים של סוככים

חשוב לדעת כי מלבד הסוככים הנפוצים בשוק כדוגמת הסוכך קבוע, המרקיזה והזרועות, ניתן למצוא עוד סוגים איכותיים המתאימים למגוון מקומות ומטרות. דוגמאות בולטות לכך מהווים סוכך המספרים הוותיק שהינו מתקפל וחזק, וכן סוכך כבלים מתקפל המותקן על גבי כבלים שמתוחים על פני מסגרות במגוון צורות, מה שמאפשר יצירת הצללות בשלל צורות וגדלים.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים