סוככי זרועות דקורטיביים לדירות גן

סוככי זרועות מהווים פתרון נהדר עבור בעלי דירות גן. התחדשתם בדירת גן, גינה או מרפסת חדשה? זה הזמן למצוא את הסוכך המושלם עבורכם.

סוכך זרועות הוא הכוכב העולה של הסוככים וההצללות. מדובר בפתרון הצללה נוח ופשוט ומשתלב היטב בדירות ובבתים פרטיים ובמיוחד בדירות גן. הוא נחשב לסוכך מהנפוצים ביותר בשוק, ומאפשר כיסוי של שטחים נרחבים במיוחד, כך שהוא נותן פתרון אופטימלי לגינה או מרפסת גדולה במיוחד.

לצורך התקנת סוכך זרועות אין צורך בעמודים תומכים, כל מה שהוא צריך זה קיר תומך. סוכך זרועות הוא מתקפל ובנוי ממינימום שתי זרועות אלומיניום. לעיתים גם 3 ו-4 זרועות, תלוי בגודל הסוכך. ההתקנה שלו פשוטה ומהירה מאד, ואינה מצריכה אישורים והליך בירוקרטי מהעיריה.

סוככי זרועות מורכבים משלד אלומיניום מתקפל, עליו מתוח בד"כ בד דארלון, בד עמיד בפני נזקי מזג האוויר. סוכך זרועות מתאים בעיקר לימי השמש והוא פחות יעיל עבור ימים סוערים וגשומים ואינו עמיד בפני רוחות. רוח חזקה יכולה לגרום לשבירת הזרועות. לכן, גם אם החלטתם לבחור בסוכך זרועות גם בימי החורף, חשוב לקפל אותו בימים סוערים ורוחות. ניתן להתקין שבשבת רוח שמתריעה על רוחות חזקות מדי, ואף מסוגלת לתת "פקודה" לסוכך חשמלי להיסגר כאשר הרוחות חזקות מדי.  אפשרות נוספת היא להתקין חיישן שסוגר מיידית את הסוכך ברגע שמזהה רוח חזקה.

מנגנוני הפעלה של סוככי זרועות:

הפעלה ידנית בעזרת מנואלה: מאפשרת לפתוח ולקפל את הסוכך באמצעות מנגנון ידני פשוט, ידית המתחברת לנקודה בסוכך הזרועות ומאפשרת קיפול ופתיחה.

מערכת חשמלית: הסוכך יתקפל ויפתח בלחיצת כפתור באמצעות מנוע חשמלי מוסתר. מופעל ע"י מתג או שלט.

סוככי זרועות גדולים מומלץ שימוש בהפעלה חשמלית כי תפעול במנואלה ידנית כבד וכמעט בלתי אפשרי.

קיפול סוככים:

את הסוכך הזרועות ניתן לקפל ולפתוח לפי תנאי מזג האוויר, מפתיחה מוחלטת ועד קיפול מוחלט. הסוכך מתקפל לתוך קופסה הנקראת "קסטה" תפקידה של הקסטה לגרום לסוכך להראות אסתטי ויפה, כמו כן כאשר הוא שמור כולו בתוך קופסה אטומה שאיננה חדירה למים ולאבק הוא פחות חשוף לנזקים ופגעי נזק האוויר.

סוגי בדים:

בד דארלון: סוג בד הנפוץ בסוככי הזרועות. הבד איכותי ואפשר לבחור במגוון רחב של עיצובים. הוא מצופה בד טפלון בשביל לשפר את האיטום של סוכך הזרועות בחורף. אך עדיין זה הבד המומלץ להתקין על סוככי הזרועות כי הוא נושם ומתאים להצללה בקיץ, והוא גם נותן הגנה טובה מגשם בחורף.

בד שמשונית(PVC): חומר קשיח דמוי ניילון. בהתקנתו מקבלים איטום מוחלט. הוא פחות נושם בקיץ ולכן יותר חם מתחתיו. עמיד לאורך שנים, אך נחשב פחות אסתטי לגינות ובתים פרטיים.

סוככי זרועות מגיעים במגוון גדלים, עיצובים וצבעים. ואין צורך להתפשר. הסוכך שתבחרו יכול להיות עמיד, שימושי ועיצובי. לכן עליכם לקחת בחשבון את הקו העיצובי של הגינה או המרפסת ולהתאים את הסוכך אליהם, ההתאמה צריכה להיות בהתאם לחומרים, הצבעים והסגנון העיצובי השולט.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים