סככות עבור תושבי המרכז

אחד היתרונות בהתקנת סככות במרכז הוא העדר צורך בקבלת היתר להתקנתן. היא אמצעי הצללה מצוין, זול יותר מאשר פרגולה. יצרניות סככות עשויות לספק לכם מגוון של סוככים. הסככה עשויה משלד מתכת, משוח בצבע אפוקסי המחזק את עמידותו (ניתן לבחור מבין מגוון צבעים, ליצירת מראה מבוקש) ובחיפוי עשוי מסוגים שונים של בד או שמשונית.

כאשר אתם מזמינים התקנת סככות במרכז חשוב לברר ולוודא כי סוג הבד המשמש לחיפוי ולקירוי ניחן בתכונות נדרשות כגון: דוחה מים, עמיד בפני דהיית צבעו, חזק מספיק כדי לא להיקרע ברוח או בגשם, מתייבש מהר, אינו סופח פיח ואבק.

מאחר שהסככה מהווה גם אלמנט דקורטיבי, מוצדק ולגיטימי בהחלט "להתעקש" גם על עיצובו, בעיקר כאשר רוצים ליצור חזות ויזואלית אחידה בין מראה הבית ובין מראה הסככה. זאת ועוד: כדי לשוות לסככה מראה של קבע ולא מבנה רעוע וארעי, חשוב לוודא כי החיבור של הבד לשלד ייעשה באופן מקצועי ומוקפד. לאופן הגימור והליטוש של הסככה יש השפעה לא רק על צורתה אלא גם על איכותה, בטיחותה ועמידותה.

שימושים שונים בסככות ובסוככים

גלישה ברשת מאפשרת לכם להתוודע אל עשרות יצרנים ומתקינים של סככות במרכז. סככה איכותית הסמוכה לבית מהווה גם מעין חומת מגן וחיץ בפני חדירת השמש אליו, ובכך היא מאפשרת שימוש חסכוני יותר במערכת מיזוג האוויר.

רבים מעדיפים לחפות את הסככה בשמשונית עשויה מ- PVC המעניקה חוסן וגמישות. החומר, המשוח בלכה, 'דוחה' מים וכתוצאה מכך מונע היווצרות פטריות עובש על היריעה. אפשר להוסיף קירות מתקפלים לסככה, הניתנים לפתיחה ולסגירה בכל עת ובכך להגן עליהם מפני חשיפה קבועה ומתמדת לפורענות העלולה להיגרם ממזג אוויר קיצוני.

לידיעת המפרסמים…

היריעה המכסה את הסככה ניתנת לניצול כשטח פרסומי: כאשר היא מהווה חלק מעסק, ניתן להדפיס או להדביק עליה לוגו של העסק ופרטים שונים על אודותיו. ניתן גם לקשט אותה בציורים שונים ככל שרוצים.

בשורה התחתונה- ניתן להזמין סככות במרכז, הן לחצר הבית או לגינתו והן ליצירת מתחם חנייה בו, על פי מידות רצויות ולקבל את המוצר מותקן היטב במתחם ביתכם בתוך זמן קצר.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים