סככות פרגולות לבית

במדינת ישראל שטופת השמש, ישיבה במרפסת שמש או בגינה פרטית יכולה להיות הנאה של ממש, אך לעיתים מזג האוויר יכול להציק לדיירי הבית, וזאת לאור העובדה כי במרבית ימות השנה השמש יוקדת בחוזקה ומפריעה לשבת בניחותא במרפסת או בגינה. מסיבה זאת, יש לדאוג לפתרונות הצללה אטרקטיביים אשר יגנו לא רק על היושבים בחוץ אלה גם על רהיטי הגן או על כל דבר אחר שנמצא בחוץ. את הפתרון הטוב תוכלו למצוא באמצעות הצללות וסוככים שיסייעו לכם לעבור את הימים החמים בצורה נעימה ביותר.

פרגולות למרפסת ולגינה

התקנת פרגולות, לא בכדי הפכו לבחירה פופולרית ביותר בקרב בעלי בתים רבים בישראל ובעולם כולו, אלה בשל היותן חלק אינטגראלי בלתי נפרד מחצר הבית או המרפסת. הפרגולות למעשה משמשות כפריט עיצובי ומרשים לכל דבר, אך בד בבד משרתות את המטרה שלשמה הן נועדו, שהיא – מקום מוצל והגנה מפני השמש הקופחת וגם מפני רוחות וגשמים בימי החורף הקרים. שמה של הפרגולה, למעשה נקרא גם "סוכך" מעץ, שהרי הוא סככה המנעימה את שהותם של היושבים תחתיה ומשמשת כמעיין סככה יוקרתית ומעוצבת.

הפרגולה למעשה מוסיפה לבית אלגנטיות ויוקרה, וזאת בשל העיצובים המרשימים שקיימים כיום בשוק. החומרים הפופולריים כיום לבניית פרגולה הם – חומר העץ המוכר, אך בשנים האחרונות נראה כי גם חומר האלומיניום הפך למבוקש בשל המראה האלגנטי שהוא מקנה לחלל הגינה או המרפסת.

סוגי פרגולות שונים

אם החלטתם לבנות פרגולה מעץ, דעו כי בחרתם את החומר הפופולרי ביותר, כך שהוא יעניק לחצר ביתכם מראה כפרי מיוחד. העצים מהם עשויות הפרגולות משתנים והם יכולים להגיע באיכויות שונות. החומר החזק ביות בשוק הוא עץ גושני אשר ידוע באיכותו הגבוה והוא משלב עמודים תומכים יציבים וחזקים. פרגולה העשויה מעץ גושני, היא בעלת קורות חזקות ויציבות, קל לשייף אותה כך שתוכלו לבחור מגוון רב של עיצובים וגילופים והיא מחזיקה שנים רבות ביחס לכל חומר אחר.

גם סוככי פלסטיק יכולים להחזיק לאורך זמן ממושך אודות למרכיבי החומר הפלסטי וברוב המקרים הפלסטיקה יותר עמידה מעץ. פרגולות פלסטיק גם הרבה יותר קלות לניקוי ותחזוקה אך למרות כל היתרונות הן הרבה פחות פופולאריות משאר סוגי הפרגולות מהסיבה שאין מבחר צבעים מגוון ורחב וגם אם יש, הצבע צפוי לדהות כעבור זמן לא רב.

על מנת להתקין פרגולה בצורה מקצועית, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום שייעצו לכם הן מבחינת עיצוב והן מבחינת נוחות.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים