עיצוב פרגולות מעץ לגינות פרטיות

עיצוב פרגולות מעץ לגינהבעלי גינות פרטיות משקיעים רבות במראה החצר או השטח החיצוני. זאת בניגוד לשנים עברו, בהן השקעה בעיצוב הגינה לא הייתה בראש סדר העדיפויות של בעלי בתים פרטיים. לאחר שנים בהן הבית קיבלת את תשומת הלב הטוטאלית של מעצבים ובעלי בתים, הגינה הופכת להיות הכוכב של הבמה.

בשנים האחרונות אנו זוכים למטר של עיצובים לרהיטי גינה ייחודיים שמעולם לא היו שופעים כל כך קודם לכן. גם מעמדי הברביקיו ומטבחי הגינה מעולם לא היו מפותחים כמו השנים האחרונות, בהן ניתן למצוא יותר ויותר רהיטים עשירים. רהיטים אלו עשויים חומרי גלם ממגוון סוגים, ביניהם בד וקש, פוליאורטן ועץ, מתכת ועוד. תודות לשפע העצום – כל גינה זוכה לעיצוב ייחודי לה ומרשים ביופיו.

נדמה כי בין האלמנטים המשמעותיים והחיוניים ביותר לגינה נמצאת הפרגולה. רבים אינם מודעים לחשיבותה הרבה עד הישיבה בגינה בימי הקיץ הלוהטים. הפרגולה הינה למעשה סוכך המיועד להגן מפני השמש וליצור אווירה נעימה לישיבה בימים חמים יותר ופחות. בין מגוון הפרגולות, מתאפיינת כל אחת במאפיינים ייחודיים לה:

פרגולות אורן

עיצוב פרגולות עץ אורן מעניקות לגינה מראה כפרי ואפילו חקלאי משהו בשל צבען הבהיר. מבחינת נוחות עבודה, מדובר באחד מסוגי הפרקטים האיכותיים ביותר שקיימים ובין הפרקטים הכי נוחים.

עץ גושני

העץ הגושני מגיע גם הוא בצבעים בהירים אולם בניגוד לעץ האורן, הוא בעל מראה סדוק יחסית, מראה המעניק לו את הסגנון הטבעי והלא מעובד. פרגולה מעץ גושני מתאימה לבעלי גינות טרופיות וים תיכוניות בעיקר , אולם בעיצוב נכון ניתן להתאימן למגוון סגנונות.

עץ ארז

פרגולה מעץ בעיצוב מיוחדעץ ארז הינו בעל צבע אדמדם יחסית ומתאים לגינות בסגנון אנגלי ואמריקאי. העץ מגיע מאזורי ארצות הברית וקנדה ומעניק יתרונות רבים לגינה בה הוא נבנה: עמידות גבוהה לריקבון, עמידות בפני נזקי מים ומזיקים למיניהם ומראה חורפי ומסוכך המעניק ביטחון ותחושת ביתיות.

גינות פרטיות מקבלות אופי ייחודי תודות לשילוב סוגים שונים של פרגולות מעץ. אמנם ישנם לא מעט סוגים של פרגולות והעץ אינו מהווה חומר גלם בלעדי בקטגוריה, אולם האהבה לעץ והפופולאריות שלו קובעים באופן חד משמעי את איכויותיו ואת יתרונותיו הרבים לגינה הפרטית. הפרגולה משלבת את השימוש הפונקציונאלי של האדם באסתטיקה ועיצוב, מבלי לאבד את הטאצ' הטבעי ואת המראה ההרמוני המאפיין כל מקום בו עץ משולב. את הפרגולות העשויות עץ קל לתחזק והן שומרות על מראה רענן למשך שנים.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים