פרגולות במרכז – בחירה חכמה

הרבה אנשים מחליטים כי התקנת פרגולות בחצר ביתם היא הפתרון האידיאלי להצללה ולאסתטיקה מיוחדת ומעניינת של החצר האחורית או הקדמית של הבית. מאמר זה יגולל בפני הקוראים אודות פרגולות במרכז וכיצד ניתן לבצע בחירה חכמה של אותה פרגולה המתאימה ללקוח.

פרגולות – כרטיס ביקור

הפרגולות המוכרות לרוב האנשים הן אותן פרגולות שעשויות מסוגים שונים של עץ. נכון להיום יש חידושים רבים בתחום הפרגולות, כמו למשל כאלו אשר עשויות מחומרי גלם שונים ולא רק מסוגים שונים של עץ. פרגולות עם מנגנון חשמלי. פרגולות בצורות שונות, כמו למשל משולש, עיגול ומרובע וכן פרגולות במרכז שמגיעות במידות, צבעים ודקורציות שונות. הפרגולות מעניקות מראה אצילי-יוקרתי מרשים בכל מקום בו בוחרים למקם אותן.

בוחרים פרגולות בחוכמה

אנשים שמתגוררים באזור המרכז מודעים לעובדה כי יש חברות רבות אשר מפרסמות פרגולות במרכז, כמו למשל פלדוריט בעלת המוניטין. אך טרם ההחלטה אם לקנות פרגולה מחברה זו או אחרת חשוב מאוד לבדוק מספר דברים חשובים ובהתאם לבחור את אותה פרגולה המתאימה ללקוח:

  • תקציב – הדבר הראשון עליו יש להחליט הוא על התקציב המיועד לרכישת פרגולות במרכז. פרגולות עשויות מחומרי גלם שונים וטווח המחירים שלהם משתנה בהתאם לחומר הגלם, סוגים שונים של עץ, גדלים שונים ועוד. הגדרה מראש של סכום המיועד לרכישת הפרגולה תעזור בסינון נכון של ההיצע העומד בפני הלקוח.
  • מטרה – יש להגדיר את המטרה שלשמה מעוניינים בפרגולה. יש אנשים המעוניינים בפרגולה לשם הצללה, אחרים מעוניינים לרכוש פרגולות במרכז גם לשם הצללה וגם לשם מחסה מהגשם. יש גם אנשים אשר מעוניינים בפרגולה דקורטיבית רק משום האסתטיקה שלה והרושם אותו היא מותירה.

תקני פרגולות – חשוב לדעת

התקנת פרגולות מוגדרת כבנייה מצומצמת. כיוון שלא מדובר על תוספת בנייה אשר זקוקה להיתרים אותם לוקח זמן רב לאשר, אנשים רבים רואים בפרגולה פתרון הצללה אידיאלי. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון כי התקנות אומרות כי הבנייה של הפרגולה יכולה להתבצע אך ורק בחצר בית או על הגג של הבית, אי אפשר לתחום פרגולה בקירות נפרדים ללא היתר בנייה מסודר ויש כללים ברורים לגבי בניית פרגולה בהתאם לאחוזים מסוימים מהשטח עליו היא ממוקמת ובמרווחים מסוימים. לסיכום, ישנן חברות רבות המציעות בניית פרגולות במרכז, והבחירה ביניהן לא תמיד קלה. לכן רצוי לבחור בחברה עם רקע עשיר וניסיון רב בתחום, וכדאי להיעזר בהמלצות של לקוחות, אותן ניתן למצוא ברשת.

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים