פרגולות לשמירת ריהוט הגן במהלך חודשי הקיץ

חודשי הקיץ החמים הם זמן מעולה לבלות בחוץ וליהנות מבילוי בשעות הפנאי או מאירוח של חברים ובני משפחה. אולם אל לנו לשכוח שאירוח איכותי מתחיל בריהוט הגן ולכן יש לשמור עליו היטב בתקופה החמה. איך מומלץ לעשות זאת? הנה כמה טיפים מעולים לשמירה על ריהוט הגן:

על ריהוט הגן יש לשמור במשך כל חודשי השנה ולרבות, בחודשי הקיץ החמים בהם המגע הישיר עם קרני השמש עלול לגרום לבלאי ואף לדהיית הצבעים. איך ניתן לשמור על הריהוט בחודשי הקיץ וכלל – אילו פרגולות או סוככים מומלץ להציב בחוץ, כדי לזכות לעמידות מקסימלית של הריהוט?

פרגולות או סוככים – הדרך הטובה ביותר לשמירה על ריהוט גן

מיקומו של ריהוט גן הוא תנאי חשוב כאשר רוצים ליהנות ממידת עמידות גבוהה ומחיי מדף ארוכים של פריטי ריהוט הגן שלנו. לכן, אם ברצונכם לשמור על ריהוט הגן עד כמה שניתן, מוטב כי תציבו אותו מתחת לפרגולה או לסוכך איכותי. למרות שכיום חומרי הגלם המשמשים לייצור רהיטי גן הינם איכותיים במיוחד, עדיין אין זה אומר שיש להקל בראש בנושא או להזניח את כל נושא התחזוקה. הצבת רהיטי גינה מתחת לפרגולה או סוכך זו למעשה פעולה אשר מונעת באופן ישיר את המגע עם השמש וקרניה החמות וביכולתה לשמור על הריהוט לאורך זמן רב.

מתחת לסוכך – משטח דק או בטון

לרוב פרגולות או סוככים ממוקמים מעל משטח דק או בטון ומצלים על אזור שלם שמיועד לישיבה, במיוחד בזמנים בהם רוצים להימנע מהשמש הקופחת. זה המקום לציין כי הן הצל והן המשטח המבודד מהאדמה הם חיוניים לשמירה על ריהוט הגן. כאמור אדמה או דשא שופעים בלחות ודורשים השקיה מרובה ומגע ישיר של הריהוט עם האדמה הלחה לאורך זמן יכול להוביל להיווצרותם של בלאי, קורוזיה או ריקבון, תלוי בחומר ממנו מיוצר הרהיט.

עמידות גבוהה בפני השמש

כיום ישנם סוככים רבים אשר מעוצבים במטרה לעמוד היטב בתנאי האקלים של הישראליים והם כוללים בדים חזקים במיוחד אשר עמידים בפני כתמים, דהייה וכן בפני קרני השמש. מוצרים אלו נחשבים לפתרון אידיאלי עבור הקרינה בארץ ישראל ובאפשרותם ליצור רמת הצללה גבוהה במיוחד לשטחים גדולים כקטנים. כך בין אם מדובר בחלל קטן ובין אם בחלל גדול, תוכלו לזכות לפתרון הצללה אטרקטיבי אשר יגן בצורה מקסימלית על ריהוט ובד בבד ישמור עליכם מפני השמש הישראלית.

והבונוס – התאמה מלאה לעיצוב הכללי

מלבד העובדה שפרגולות וסוככים מספקים את המענה המושלם לריהוט גן ומהווים את הדרך האטרקטיבית ביותר להגן עליו מנזקי השמש, כיום הסוככים המודרניים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים במיוחד וכן הם מגיעים בשלל עיצובים ודגמים. כך באפשרותכם לא רק לזכות לפתרון הצללה אלא גם ליהנות מחלל מעוצב המתאים לסגנון העיצובי השולט בחוץ. התאמה בין פריטי הריהוט לבין מוצרי ההצללה הנה נדרשת וחיונית, במיוחד כאשר ברצונכם ליצור את האווירה המושלמת בחוץ, אווירה אשר תוכל לשרת אתכם נאמנה למשך קיציים רבים נוספים. וכמובן שהיא גם נדרשת כאשר רצים להגן על הריהוט באופן מיטבי.

נסכם ונאמר, שבעזרת בחירה נכונה של פתרון הצללה ניתן לזכות לא רק לחלל מעוצב אלא להגנה המושלמת לריהוט הגן וכל זאת מבלי להתפשר על סטייל ועל סגנון עיצובי.

 

 

 

סוגי בדים - Citel

סוגי בדים - Citel

הבדים מיוצרים מחוט אקריליק מצופה טפלון
לפרטים

סוככי זרועות – Llaza

סוככי זרועות – Llaza

לעמידות ציפוי לתנאי מזג אוויר קיצוניים
לפרטים

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסך גלילה / סגירה למרפסת

מסכי הגלילה עם אופציה לידני/חשמלי
לפרטים

חומרים מתקדמים

חומרים מתקדמים

הפתרון המושלם לכל עונות השנה
לפרטים